hasdb

خدماتی جهت جوانسازی پوست و زیبایی

0 گؤروش
یازار:‌

خدمات زیبایی و لیزر دکتر رضا شیرمحمدی ، لیزر و زیبایی در تهرانپارس ،  بخشی از خدمات تخصصی مرکز لیزر در تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات لیزر جهت درمان بیماری های پوستی ، لاغری و تناسب اندام و زیبایی صورت ، رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی را به لیزر درمانی جلب می نماید .

 

خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس :

خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، خدماتی جهت جوانسازی پوست و زیبایی ، کاشت مو ، لاغری ، تناسب اندام و خدمات لیزر صورت و بدن می باشد . پیشینه لیزر درمانی به سال 1960 باز می گردد که با توجه به رشد تکنولوژی و فنی در زمینه لیزر ، این پدیده نیز دچار تغییرات تکاملی شده است . در حال حاضر لیزرهای متعددی در بخش های زیبایی و سلامتی افراد تولید و استفاده می شود . متقاضیان لیزر درمانی جهت زیبایی و لاغری به مراکز خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس در شهر تهران مراجعه می کنند . از خدمات لیزر درمانی می توان به لیزر موهای زائد ، پاک کردن تاتو ، از بین بردن لکه های صورت ، رفع جای جوش و زخم از روی پوست و لاغری توسط دستگاه های لیزر اشاره نمود .

 

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 20 شهریور 1398
بؤلوملر :

بهترین محصولات کشاورزی

0 گؤروش
یازار:‌

مدیریت تغذیه گیاه تغذیه درست هر گیاه به عواملی بستگی دارد که رعایت آنها وجه تمایز یک کشاورز موفق می باشد، عملکرد بالاتر در کنار صرفه جویی اقتصادی، و تولید محصول سالم در کنار حفظ قابلیت کشت مزرعه در بلند مدتبرای مدیریت درست تغذیه گیاه،آگاهی داشتن از چند عامل لازم است در این گفتار و بخش هایی که در  آن می آیند تلاش شده است تا مخاطبان با این عوامل آشنا شوند.

آردینی اوخو
یکشنبه 17 شهریور 1398
بؤلوملر :

اهمیت کشاورزی در ایران و جهان

0 گؤروش
یازار:‌

ناظر اقتصاد: به دلیل رشد قابل ملاحظه جمعیت کشور طی دو دهه گذشته، تقاضای غذا بـه صورت فزاینده‌ای افزایش یافته و تأمین استقلال و امنیت غذایی جامعه را بـه صـورت مسئله‌ای اساسی مطرح ساخته است. از سـوی دیگر در حال حاضر ایجـاد اشتغال، توسعه پایدار و حفظ محیط زیست از مهمترین چالش‌های اقتصادی ـ اجتماعی کشور به شمار می‌آیند. از این رو، گزارش حاضر به بررس وضعیت و اهمیت کشاورزی ایران و نیز حجم سرمایه‌گذاری خطرپذیر صورت گرفته در جهان بر روی این بخش خواهد پرداخت.

آردینی اوخو
یکشنبه 17 شهریور 1398
بؤلوملر :

کشاورزی ارگانیک چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌

ارائه یک تعریف کوتاه، دقیق و واضح از کشاورزی ارگانیک دشوار است چراکه  در این باره برخی تصورات وجود دارد که  گاه از روی تعصب، ذهن را از اصل واقعیت دور می سازد. از طرفی، بنا به اعتقاد بسیاری دست اندرکاران، کشاورزی ارگانیک موفق یک مفهوم ذهنی است که نیازمند به کارگیری شیوه های عملی خاص می باشد. بنابراین برای اینکه بدانیم به چه سیستمی کشاورزی ارگانیک اتلاق می شود، راحت تر آن است که گفته شود به چه کشاورزی این واژه تعلق نمی گیرد.
کشاورزی ارگانیک چیست؟

آردینی اوخو
یکشنبه 17 شهریور 1398
بؤلوملر :