hasdb

ویزای کانادا

0 گؤروش
یازار:‌

مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟

امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.

  

آردینی اوخو
شنبه 25 آبان 1398
بؤلوملر :

اهمیت علوم انسانی

0 گؤروش
یازار:‌

اهمیت علوم انسانی به یک معنا به اهمیت بعد ذهنی، فکری، روانی و معنوی انسان مربوط می شود. هر چه این بعد از انسان بودن ما و نیازهای مربوط به آن بیشتر مورد نظر باشد علوم انسانی اهمیت بیشتری پیدا می کند،بنابراین ا گر ما علوم انسانی را به یک معنای دیگر علوم فرهنگی بنامیم، چون فرهنگ عامل اصلی رشد و کمال انسان تلقی می شود، پس علوم انسانی به طور عام کلمه، علومی هستند که با چگونگی رشد و کمال و پیشرفت انسان سروکار دارند. بنابراین به میزانی که این امور در زندگی انسان اهمیت دارد، به همان میزان علوم انسانی نیز اهمیت می یابد این بخش از علوم انسانی با روان و ذهن و فکر انسان و یا به عبارتی دیگر با نیازهای معنوی انسان سرو کار دارد

آردینی اوخو
دوشنبه 20 آبان 1398
بؤلوملر :

هر آنچه که باید ازبازی کلش رویال بدانید

0 گؤروش
یازار:‌

گجت نیوز: حتما نام بازی کلش آف کلنز ( Clash of Clans ) و استدیوی سازنده‌ی آن Supercell را شنیده‌اید. این استدیو، بازی دیگری به نام کلش رویال ( Clash Royale ) ساخته که از سیستم گیم پلی منحصر به فردی بهره می‌برد و می‌تواند گیمر را ساعت‌ها به خود مشغول سازد.

سوپرسل گفته که در ساخت این بازی هیچ یک از دست اندر کاران کلش آف کلنز دستی نداشته و تیم جداگانه‌ای برای ساخت و توسعه‌ی این بازی استخدام شده است. ما نیز دست به کار شده و نگاهی به بازی کلش رویال انداخته‌ایم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

آردینی اوخو
دوشنبه 20 آبان 1398
بؤلوملر :

کاربرد کرکره برقی چیست

0 گؤروش
یازار:‌

درب شیشه ای اتوماتیک ، به درهایی گفته می شود که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود به وسیله ابزارهایی که بر روی آن متصل است به اجرا در می آید و در مکان هایی مانند، بیمارستان ها، فروشگاه ها و... استفاده می شود

آردینی اوخو
دوشنبه 20 آبان 1398
بؤلوملر :

جواب پاسخ حل رمز تقلب راهنما بازی “آفتابه”

0 گؤروش
یازار:‌

پرش سریع به شماره مد نظرتان :
51
101
151
201
251
301

جواب آفتابه
1-رنگین کمان
2-دومینو
3-پدال
4-ستاره
5-نیرنگ
6-رباط

آردینی اوخو
شنبه 11 آبان 1398
بؤلوملر :

اهداف عمومی و آموزشی رشته علوم اجتماعی

0 گؤروش
یازار:‌

اهداف عمومی و آموزشی رشته علوم اجتماعی
 
علوم اجتماعی، چنانکه از موضوع آن بر می آید، شامل آن دسته از علوم می باشد که مربوط به زندگی اجتماعی ما انسانها می باشد. در مقایسه با علوم طبیعی که موضوع مورد مطالعه آن طبیعت می باشد، در علوم اجتماعی، اجتماع و جامعه، موضوع مورد مطالعه (ابژه) و محققان و اندیشمندان به عنوان شناسنده (سوژه) به حساب می آیند. در مراکز علمی عنوان علوم بشری عامتر و کلی تر از علوم اجتماعی می باشد و علوم اجتماعی بسته به شرایط و نیازهای هر جامعه رشته های علمی خاصی را در بر می گیرد. پوهنځی علوم اجتماعی پوهنتون کابل در شرایط فعلی دارای رشته های فلسفه، جامعه شناسی، تاریخ و بشر شناسی می باشد.

آردینی اوخو
شنبه 11 آبان 1398
بؤلوملر :